Pachet Servicii Start-Up Nation Romania

DRD PROCONS SRL te ajuta sa obtii pana la 200.000 lei (100% nerambursabil) prin Programul Start-Up Nation Romania.

Solicita consultanta eligibilitate Program GRATUIT prin completarea Formularului aplica Start-Up Nation si in cel mai scurt timp consultantii nostri te vor contacta.

PROGRAMUL START-UP NATION ROMANIA

Este un program cu finantare nerambursabila 100%, ce se aplica pe intreg teritoriul Romaniei, respectiv poate fi implementat in toate cele 8 regiuni de dezvoltare ale tarii (Bucuresti-Ilfov, Sud-Est, Nord-Est, Centru, Nord-Vest, Vest, Sud-Vest Oltenia si Sud-Muntenia), atat in mediul rural, cat si in mediul urban.
Data de lansare a Programului: nu exista o data oficiala, insa estimarile sunt previzionate pentru sfarsitul lunii mai, inceputul lunii iunie anul curent.
Perioada de inscriere/depunere a proiectelor: 30 de zile la data lansarii oficiale a Programului.
Perioada de verificare a proiectelor: 30 de zile dupa finalizarea perioadei de inscriere/depunere a proiectelor.

CONDITII DE APLICARE
  • Societati comerciale infiintate dupa data de 30 Ianuarie 2017, cu sediul in mediul urban sau rural, inclusiv in regiunea Bucuresti-Ilfov,
  • Societatile comerciale sa nu aiba datorii la bugetul de stat si la bugetele locale,
  • Solicitantii sa nu fi desfasurat activitatea vizata de proiect in alta firma (in calitate de asociat unic sau asociat in cadrul unei societatii comerciale) in anul 2016 si in anul 2017 pana la data demararii Programului,
  • Asociatii sau actionarii care detin mai multe societatii sa aplice in cadrul Programului decat cu o singura societate (in cazul in care sunt depistati in perioada de verificare toate proiectele in care sunt aplicante societatile comerciale unde sunt asociati sau actionari comuni vor fi respinse),
  • Societatile comerciale aplicante si care sunt infiintate de persoane fizice care sunt asociati in alte societati comerciale pot aplica in cadrul Programului cu conditia ca celelalte societati comerciale in care acestestea sunt asociate sa nu fie in faliment, insolventa,
  • Societatile comerciale aplicante sa infiinte minim 1 loc de munca nou.
CHELTUIELI ELIGIBILE IN CADRUL PROGRAMULUI

  • Echipamente tehnologice, masini, utilaje si instalatii de lucru, aparate si instalatii de masura, control si reglare,
  • Echipamente IT
  • Rezlizarea de pagini web
  • Marketing si Promovare
  • Activite necorporale (software)
  • Cursuri de dezvoltare antreprenoriale sau de alta natura necesare dezvoltarii afacerii
  • Consultanta in vederea elaborarii planului de afaceri si depunerii proiectului
  • Achizitionarea de spatii de lucru, spatii de productie sau spatii pentru prestari servicii si comert
  • TVA-ul pentru socieatile neplatitoare de TVA
  • Mobilier, aparatura birotica, sisteme de protectie a valorilor umane si materiale
  • Instalatii/echipamente specifice in scopul obtinerii unei economii de energie/incalzire sau climatizare
  • Autoutilitare din categoria N1, N2, N3 cu exceptia vehiculelor de teren simbol G (Categoria N1: vehicule din categoria N avand o masa maxima care nu depaseste 3,5 tone; Categoria N2: vehicule din categoria N avand o masa maxima care  depaseste 3,5 tone, dar care nu depaseste 12 tone; Categoria N3: vehicule din categoria N avand o masa maxima care depaseste 12 tone)
  • Salariile anagatilor
  • Utilitatile si cheltuielile aferente chiriilor pentru spatii de lucru, spatii de productie si spatii pentru prestari servicii si comert (cladiri, hale de productie, spatii amenajate pentru activitati de prestari servicii, productie si comert, inclusiv din elemente prefabricate).
CHELTUIELI ELIGIBILE IN CADRUL PROGRAMULUI
  • Active achizitionate in sistem de leasing sau second hand
  • TVA-ul pentru sociatatile comerciale platitoare de TVA
  • Active care au constituit obiectul unei subventionari/finantari nerambursabile din alte surse sau care au fost efectuate inainte de demararea Programului.
ACTIVITATI FINANTATE IN CADRUL PROGRAMULUI
  • Programare IT (Cod CAEN: 6201) 
  • Productie 
  • Industrii Creative 
  • Servicii 
  • Comert si alte activitati.
Lista codurilor CAEN aferente fiecarui domeniu de activitate o puteti descarca aici.

GRILA DE EVALUARE A PROIECTELOR IN CADRUL PROGRAMULUI
Domeniul de activitate:
  • Programare IT (Cod CAEN: 6201) = 40 puncte
  • Productie = 40 puncte
  • Industrii Creative = 35 puncte
  • Servicii = 30 puncte
  • Comert si alte activitati = 25 puncte.
Locuri de munca nou create:
  • 1 loc de munca nou creat = 0 puncte
  • mai mult de 1 loc de munca nou creat = 20 puncte.
Categorii de angajati:
  • Cel puţin doua locuri de munca ocupate de persoane defavorizate/absolventi dupa anul 2012/someri = 25 puncte
  • Cel putin un loc de munca ocupat de persoana defavorizata/absolvent dupa anul 2012/somer = 20 puncte.
Criterii aferente investitiei/Tip cheltuieli:
  • Echipamente tehnologice si software-uri necesare desfasurarii activitatii in pondere mai mare sau egala cu 50% din valoarea planului de afaceri = 10 puncte
  • Caracter inovativ al investitiei = 5 puncte.
SERVICIILE NOASTRE

In cadrul acestui Program DRD PROCONS SRL ofera clientilor sai un pachet de servicii care cuprinde urmatoarele:
1. scriere si implementare cerere de finantare/proiect,
2. elaborare plan de afaceri, strategie de marketing,
3. asistenta in perioada de implementare a proiectului/planului de afaceri.
Toate aceste servicii sunt eligbile in cadrul Programului 100%.

DE CE SA APLELEZI LA SERVICIILE NOASTRE?
  • Acordam servicii pentru infiintarea societatii comerciale, vezi aici conditiile,
  • Iti scriem proiectul si intocmim Planul de afaceri pentru afacerea ta,
  • Iti depunem proiectul on-line in perioada de depunere a proiectelor,
  • Iti oferim suport si asistenta in implementare proiectului (decont si rapoarte de progres),
  • Vei beneficia de experienta expertilor nostri in domeniul elaborarii si implementarii de proiecte cu finantare nerambursabila.
Solicita consultanta eligibilitate Program GRATUIT prin completarea Formularului aplica Start-Up Nation sau da-ne un e-mail la drdprocons@gmail.com si in cel mai scurt timp consultantii nostri te vor contacta.

Comentarii

  1. Buna ziua, va rog informati-ne ce costuri sunt pentru consultanta?Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      Conform Ghidului specific Programului, valoarea cheltuielilor eligibile cu activitatea de elaborare a planului de afaceri (consultanta) este de pana la 8.000 lei, suma ce poate fi decontata 100% prin Program.
      Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta pe mail la drdprocons@gmail.com.
      Cu bine,
      DRD PROCONS SRL

      Ștergere
  2. Buna ziua! Lămuriti-ma și pe mine, va rog, cu privire la un aspect. In cazul in care colaborez cu dumneavoastră pt înaintarea dosarului și acesta este refuzat cum o sa fiți plătiți dumneavoastră? Zic asta in ideea in care presupunem ca eu nu dispun de cei 8000 lei in cazul respingerii dosarului. Mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara,
      Primul pas inainte de a incepe colaborarea il reprezinta realizarea unei evaluarii/scoring al proiectului. Daca scoringul obtinut de proiect este de peste 80 puncte atunci vom stabili de comun acord daca mergem sau nu mai departe.
      Pentru a va comunica care sunt termenii si conditiile de efectuare a platii va asteptam cu drag pe mail la drdprocons@gmail.com.
      Cu bine,
      DRD PROCONS SRL.

      Ștergere
  3. Vă rog să mă lămuriți în legătură cu un o speță .Să zicem că doresc să dezvolt o afacere care implică achiziționarea fructelor de pădure și fructelor de livada sub forma de materie prima și pe urmă ambalarea lor sub forma de dulcețuri și gemuri la borcan ,am terenul pe numele meu in intravilan dar nu am spațiul de producție ,construcția spațiului din cărămidă.... spre exemplu ,este o cheltuială eligibilă?Ori construcția unei hale din prefabricate este o opțiune.Va mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      Cheltuielile cu constructia si amenajarea spatiilor de productie/servicii/comercializare nu sunt eligibile conform prevederilor normelor de aplicare a Programului.
      In schimb puteti achizitiona sau inchiria spatii de productie/servicii/comercializare.

      Ștergere
  4. Ce cod caen de potrivește la această activitate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă rog să mă lămuriți în legătură cu un o speță .Să zicem că doresc să dezvolt o afacere care implică achiziționarea fructelor de pădure și fructelor de livada sub forma de materie prima și pe urmă ambalarea lor sub forma de dulcețuri și gemuri la borcan ,am terenul pe numele meu in intravilan dar nu am spațiul de producție ,construcția spațiului din cărămidă.... spre exemplu ,este o cheltuială eligibilă?Ori construcția unei hale din prefabricate este o opțiune.Va mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      Stimata Doamna/Domnisoara, cheltuielile cu realizarea de constructii si amenajari nu sunt cheltuieli eligibile in cadrul Programului Start-Up Nation Romania.
      Insa puteti achizitiona sau inchiria un spatiu necesar pentru desfasurarea activitatii dorite.
      Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta pe mail la drdprocons@gmail.com.

      Ștergere
  6. Sunt eligibile si cheltuielile pentru amenamjarea/modernizarea sediului societatii ?
    Cum se deconteaza cheltueile si cum se dau banii ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      Nu sunt eligibile cheltuielile cu amenajarea/modernizarea sediului societatii.
      Modalitatile de decontare a cheltuielilor sunt urmatoarele:
      1. Cererea de plata, pentru achizitionarea de echipamente si servicii, pe care le veti achizitiona in baza unor facturi proforme pe care le veti inainta ministerului impreuna cu documentele doveditoare receptiei bunurilor/serviciilor. Dupa ce vor fi verificate si validate de catre minister banii vi se vor vira in contul dvs de trezorerie (pe care trebuie sa il deschideti odata cu inceperea proiectului/semnarii contractului de finantare), iar dvs veti face platile catre furnizorii/prestatorii mai departe prin transfer din contul de trezorerie in contul/conturile furnizorilor/prestatorilor dupa caz.
      2. Cererea de rambursare pentru plata salariilor, asta inseamna ca veti platii dvs salariile anagajatilor (salariu net+contributii salariat+contributii angajator) iar la 2/3 luni veti intocmii un dosar care va contine documentele justificative aferente efectuarii cheltuielilor salariale (state de plata, OP-uri, extrase bancare etc) pe care le veti transmite la minister, urmand ca in urma verificarii acestea sa fie validate si sa vi se vireze banii aferenti acestor cheltuieli in contul dvs de trezorerie.

      Ștergere
  7. Sunt eligibile si cheltuielile pentru amenamjarea/modernizarea sediului societatii ?
    Cum se deconteaza cheltueile si cum se dau banii ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua! As dori sa aflu daca trebuie sa ai deja deschisa firma, cu tot ce necesita, aici ma refer la: angajati, aparatura, loc de chirie etc. , ca sa aplici la program sau doar sa ai deschisa firma si lucrurile mentionate mai sus le faci daca primesti finantarea!
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      La momentul inscrierii in Program trebuie sa aveti doar firma infiintata, ulterior daca planul de afaceri este aprobat si contractul de finantare semnat cu ministerul veti efectua toate cheltuielile si veti incheia toate contractele de furnizare/prestare necesare (inclusiv angajarea personalului care va lucra in cadrul afacerii).
      In afara de cheltuielile cu serviciile de consultanta pentru elaborarea planului de afaceri, nicio cheltuiala nu este eligibila in cadrul Programului inainte de aprobare si semnarea contractului.

      Ștergere
    2. Si sub ce forma sa fie? Srl?

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  9. Forma juridica a firmei poate fi atat SRL, cat si SRL-D, in functie ne optiunea dvs. In cazul in care optati pentru SRL-D trebuie sa aveti in vedere faptul ca nu sunt permise toate codurile CAEN care sunt permise pentru un SRL. Inainte de a infiinta un SRL-D verificati prevederile legale in ceea ce priveste obiectul de activitate. De asemenea, un SRL-D nu poate avea mai mult de 5 obiecte de activitate (5 coduri CAEN) inclusiv obiectul principal de acitivitate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua!
    Cheltuielile cu achizitionarea unei cereri de brevet inventie sunt eligibile? Dar daca cererea se cumpara de la tatal celui care depune dosar pentru finantare? Este vreo incompatibilitate intre achizitie si gradul de rudenie cumparator - societate comerciala si vanzator - persoana fizica?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      Cheltuielile cu achizitionarea de brevete este cheltuiala eligibila in cadrul Programului. Insa achizitia de la o ruda de gradul 1 incalca principiile si regulile achizitiilor publice, motiv pentru care nu veti putea achizitiona brevetul tatal dvs.

      Ștergere
  11. Buna ziua!!! As avea si eu o intrebare daca ma puteti ajuta desigur:As dori sa deschid un salon de epilare definitiva cu 1 angajat plus un administrator amandoi absolventi dupa anul 2012,administratorul poate sa fie cel de al 2 lea angajat al firmei si sa intre in nr de angsjati eligibili pt programul StartUp,va multumesc mult!!! Imi puteti trimite raspunsul pe adresa de mail:silviuianchis@yahoo.com cat mai repede posibil!!! Va multumesc inca o data!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru raspuns!
    Exista diferenta intre cerere de brevet si brevetul de inventie inregistrat.
    Tatal meu are inregistrata cererea deocamdata, brevetul fiind in curs de obtinere, adica este in perioada de examinare. Cererea este eligibila la OSIM din punct de vedere al noutatii, fiind aprobata si publicata pentru examinare, urmeaza raspunsul final. Dar perioada aceasta pana la pronuntarea definitiva privind brevetul poate dura pana la 3-5 ani. In acest timp cererea ofera protectie , adica nimeni nu are voie sa foloseasca inventia fara acordul tatalui meu.
    In conditiile acestea as dori sa stiu daca cheltuiala cu achizitionarea cererii de brevet, nu brevetul propriu-zis, este eligibila (presupunem ca nu este tatal meu).
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua,
    As dori sa-mi spuneti va rog frumos daca amenajarea unui spatiu pt piscine(cursuri de inot pt copii), poate fi eligibil proiectului pt programul Start-up Nation!
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua,
    Mai este timp pentu prgatirea planului de afaceri pentru o firma care se infiinteaza la 07.07.2017?
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  15. Spuneti-mi, va rog, daca o cladire proprietatea mea, construita pe propria-mi suprafata, amenajata, ar putea forma obiectul achizitiei spatiului de productie...? Fiindca aflu din regulamente ca amenajarea si constructia ei nu sunt eligibile...

    RăspundețiȘtergere
  16. Si inca ceva....sunt conditionat de vreun termen pentru achizitia acestei constructii...?

    RăspundețiȘtergere
  17. Apoi...pot solicita doar parte din costul cladirii prin fondurile eligibile ale programului...(ma refer la Start-up !)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Servicii infiintare firma - SRL/SRL-D

Inregistrare firma in scopuri TVA